ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

رکورد عجیب کنسرت علیرضا قربانی در کانادا

  • کد خبر: ۱۹۵۱۱۶
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
رکورد عجیب کنسرت علیرضا قربانی در کانادا
تهیه کننده کنسرت‌های جهانی علیرضا قربانی گفت: ۳ هزار بلیت کنسرت در ونکوور، ۳ هزار و ۵۰۰ بلیت در تورنتو و ۳ هزار بلیت هم در مونترال فروش رفت.

به گزارش شهرآرانیوز مجید عبدی کیا که پیش تر با برگزاری تور جهانی استاد محمدرضا شجریان، کیهان کلهر، شهرام ناظری و بسیاری دیگر از بزرگان موسیقی ایران در سراسر دنیا اجراهای مهمی را روی صحنه برده است، با اعلام جزئیات فروش بلیت کنسرت‌های علیرضا قربانی در تور جهانی این خواننده، از رکوردشکنی این تور خبر داد.

این تهیه کننده توضیح داد: تورنتو، مونترال، ونکوور، کلگری کانادا، سیدنی، ملبورن، بریسبن (استرالیا)، لندن، منچستر و گلاسکو (بریتانیا)، دوسلدورف، فرانکفورت، برلین، هامبورگ، مونیخ (آلمان)، استکهلم، گوتنبرگ و مالمو سوئد، روتردام هلند، وین (اتریش) و چند شهر اروپایی دیگر مقاصد این تور هستند که برنامه ریزی و بلیت فروشی آنها آغاز و با استقبال رو به رو شده است.

مجید عبدی کیا با بیان اینکه استقبال از تور کنسرت‌های این خواننده بسیار خوب بود، تاکید کرد: کل ۳ هزار بلیت کنسرت در ونکوور به فروش رفت. ۳۵۰۰ بلیت هم در تورنتو به فروش رفت و ۳ هزار بلیت هم در مونترال که فروش نزدیک ده هزار بلیت در کانادا، رکوردی جالب برای یک خواننده ایرانی به حساب می‌آید. این استقبال در شهرهای اروپا هم ادامه داشته و به نظر می‌رسد این تور علیرضا قربانی، پرمخاطب ترین تور کنسرت این خواننده خواهند بود.

وی با اشاره به ادامه این تور در آمریکا و درخواست‌های متعدد برای برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در شهرهای مختلف آمریکا نیز گفت: برنامه ریزی برای برگزار این تور در ۱۵ شهر آمریکا صورت گرفته است و به زودی درباره جزئیات این تور در آمریکا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->